Aby wybrać artykuły reklamowe, które zostaną zapamiętywane przez odbiorców, warto wziąć pod uwagę dwie bardzo istotne kwestie - ich estetykę oraz praktyczność w codziennym zastosowaniu!
Estetyczne artykuły reklamowe
Estetyka odgrywa ważną rolę w wyborze gadżetów reklamowych - to właśnie ona ma na celu przyciąganie uwagi oraz wsparcie zapadania w pamięć klientów danej marki. Zwykle estetyka artykułów reklamowych opiera się na kolorystyce firmy - z uwzględnieniem jej logotypu czy (opcjonalnie) haseł i sloganów. Wybierając gadżety takie jak notes, brelok czy długopis, warto zwrócić uwagę również na ich wykończenie - a co za tym idzie, również na komfort użytkowania, który spowodowane jest zastosowaniem konkretnego rodzaju materiału przy produkcji gadżetu.
Funkcjonalne artykuły reklamowe
Funkcjonalność artykułów reklamowych to kwestia, którą docenią miłośnicy wygodnych, praktycznych rozwiązań - na szczęście coraz więcej dostępnych na rynku gadżetów spełnia zarówno funkcję estetyczną, jak i praktyczną na co dzień. Przykładem tego typu gadżetu może być chociażby spinacz czy notatnik z logo marki - który wielu klientom przyda się podczas codziennej pracy biurowej!